نوشته شده توسط : yeklink

 

سایت خبری ملکانه  :

رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند.

این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

این رسانه آمریکایی اضافه کرد مقام‌های ایران دست کم 3 بار رأی‌گیری را در بیش از 63000 مراکز اخذ رأی تمدید کردند.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت مسئولان ایرانی بعد از مشارکت بالای مردم در انتخاباتی با رقابت تنگاتنگ، شمارش آرا را آغاز کردند.

این رسانه انگلیسی نوشت که روزنامه‌های ایرانی از مشارکت مردم تقدیر کرده و تیترهایی مانند «پیروزی تاریخی برای ایرانیان» را انتخاب کردند.

شبکه خبری الجزیره نیز مانند دیگر رسانه‌ها به صف طولانی مردم برای رأی دادن اشاره کرده است

روزنامه یواس‌ای تودی نوشته است: «در بیرون اماکن اخذ رأی در شمال و غرب تهران صف‌های طولانی در بیرون مراکز اخذ رأی تشکیل شد.»

همچنین روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت «ایرانی‌ها روز جمعه به اندازه‌ای در مراکز رأی‌گیری حاضر شدند که مقام‌های انتخاباتی، سه بار رأی‌گیری را تمدید کردند.»

لس‌آنجلس تایمز نیز شب گذشته نوشت صف‌های طولانی رای و تمدید چندباره مهلت رای‌دهی نشان می‌دهد که ما باید منتظر اعلام آمار مشارکت کم‌نظیر ایرانیان در انتخابات باشیم.

 

 

دانلود برنامه داب اسمش

روش تهیه استانبولی

چرا زنها بیشتر از مردها حرف می‌ زنند

خوشتیپ ترین مرد

اس ام اس عاشقانه انتظار

فال انبیای الهی



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yeklink

 

 

Rough Truck Simulator 2 بازی شبیه سازی کامیون ها با اجرای آفلاین

Rough Truck Simulator 2 نام یک بازی شبیه سازی برای اندروید می باشد که در این بازی شما مانند سایر بازی های  کامیون سواری باید راننده ماشین سنگین ها باشید. یکی از ویژگی های اصلی و چشمگیر این بازی دارا بودن مسیر های مختلف برای رانندگی می باشد که می توانید در مسیر های کوهستانی و فرودگاه ها و… ماشین هایی که در اختیار دارید را به مقصد برسانید و برای رساندن هر ماشین هزینه هایی دریافت کنید. بازی توسط استودیو بازی سازی Goame طراحی شده است که به صورت کاملا رایگان برای دانلود در گوگل پلی انتشار یافته است.

Rough Truck Simulator 2 v1.1.2f دانلود بازی شبیه سازی کامیون 2 برای اندروید

ویژگی ها :

  • فیزیک های واقعی برای کامیون ها
  • بازی در یک محیط 3 بعدی
  • کنترل ماشین ها از 3 روش مختلف
  • شبیه سازی واقع بینانه ماشین سنگین ها
  • دسترسی به 12 تریلر زیبا و دیدنی
  • دیدن بازی در 3 زاویه مختلف
  • ویژگی های جدید در هر بروز رسانی بازی
  • گیم پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده
  • صدا گذاری جذاب
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها

 

معرفی بازی Rough Truck Simulator 2

در این بازی جذاب شما وظیفه راننده ای را بر عهده دارید که قرار است بار های افراد مهم را جا به جا کند و برای هر باری که به مقصد می رساند هزینه ای دریافت کند. بازی در مسیر های دیدنی قابل اجرا می باشد که به طور حتم هر یک از مسیر های بازی دارای سختی و زیبایی های مخصوص به خودش می باشد. از کنار ماشین های دیگر سبقت بگیرید و سرعت خود را افزایش دهید که هیچ محدودیتی در افزایش سرعت شما وجود نخواهد داشت. با مدیریت هزینه های خود می توانید به تریلر های بهتر و قدرتمند تری دسترسی داشته باشید که آن ها ویژگی ویژگی های بهتری را دارا می باشند.

 

 

کلمات کلیدی : آیا ? ؟ آفلاین آن آور اجرا اجرای اختیار از است استودیو اصلی اعتیاد افراد افزایش انتشار اندروید انواع اپلیکیشن ای این با بار باری بازی بازی  باشد باشند باشید باید بر برای برسانید بروز بعدی به بهتر بهتری بودن بگیرید بینانه تبلت تری تریلر توانید توسط جا جدید جدیدی جذاب حتم حجم خرابی نسخه خود خودش دارا دارای دارید داشت داشته دانلود در دریافت دسترسی دهید دچار دیدن دیدنی دیگر را راننده رانندگی رایگان رساند رساندن رسانی روش زاویه زیبا زیبایی سازگار سازی سازی  سایر سبقت سختی سرعت سرگرم سنگین سواری شبیه شده شما صدا صورت طراحی طور عهده فایل فرودگاه فیزیک قابل قدرتمند قرار ماشین مانند محدودیتی محیط مختلف مخصوص مدیریت مسیر مشکل معرفی مقصد مهم مگابایت می میشناسید نام نخواهد نسخه نصبی ها های هایی هر هزینه هستید? هیچ و واقع واقعی وجود وظیفه ویژگی پلی چشمگیر کاملا کامیون کنار کنترل کند کننده کنید که کوهستانی گذاری گزارش گوشی گوگل گیم یافته یک یکی

 

شکستن قولنج

اس ام اس عاشقانه

دانلود کی ام پلیر

نرم افزار ویرایش تصویر

دانلود کتاب الکترونیکی

فال تاروت اصلی



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yeklink

 

ایسنا  :

صادق زیبا کلام در ابتدای این مناظره که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و انجمن دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی در دانشکده مهندسی برگزار شد، اظهار داشت: گذشته از شادی، شعور و شعف بعد از انتخابات باید به شرایط عادی برگردیم و یک ارزیابی از وضعیت کنونی و سمت و سوی شرایط آتی داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشورمان، ادامه داد: از اواسط دهه 70 و 80 تاکنون جریان اصولگرایی در خواب سنگینی فرو رفته و مطلقا نمی‌خواهد که متوجه تغییراتی که در کشور رخ می‌دهد، باشد. در دوم خرداد سال 76 نزدیک به 20 میلیون از جامعه ایرانی به فردی رای دادند که خیلی‌ها او را نمی‌شناختند، اما این جریان حاضر نشد یک دقیقه هم با خود خلوت کند و بپرسد چرا نامزدی که همه نظام از او حمایت کرد 6 میلیون رای آورد و نامزدی ناشناخته و گمنام 20 میلیون رای را کسب کرد اما در واکنش می‌گفتند که اینها به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند.

برخی دانشجویان به این سخنان زیباکلام اعتراض کردند.

او ادامه داد: این دوستان در طول 365 روز سال و 24 ساعت شبانه روز رادیو و تلویزیون را در اختیار دارند، تریبون‌ها را نیز در اختیار دارند، اما یک ساعت تحمل شنیدن این صحبت‌ها را ندارند، ما در طی 365 روز سال در رادیو و تلویزیون و در تریبون‌های آن‌ها را تحمل می‌کنیم اما آن‌ها حاضر نیستند این یکی دو ساعت ما را تحمل کنند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تصریح کرد: پس از این که مجلس ششم روی کارآمد جریان مخالف تلاش کرد تا جلوی مجلس ششم بایستد و نگذارد مصوبات مجلس ششم در زمینه توسعه سیاسی به ثمر برسد، با وقوع حادثه کوی دانشگاه نیز این جریان گفت که عده‌ای می‌خواستند کودتا کنند و ما جلوی کودتا را گرفتیم.

وی افزود: در تیرماه سال 84 که احمدی‌نژاد پیروز انتخابات شد اصولگرایان تمام قدرت را گرفتند و تنها درسی که از مجلس ششم گرفتند این بودند که باید اصلاح طلبان را محدود کنیم تا این‌که حوادث سال 88 رخ داد.

زیباکلام گفت: انتخابات 92 آتش زیر خاکستر را نمایان کرد و اصولگرایان به این نتیجه رسیدند که اگر متحد بودند و همه به سعید جلیلی رای می‌دادند شکست نمی‌خوردند. در ادامه در انتخابات اسفند 94 وقایع عجیبی رخ داد حتی یک اصولگرا هم نتوانست در تهران نماینده‌ مجلس شورای اسلامی داشته باشد و لیست امید در شهرهای مختلف رای آورد. انتظار می‌رفت از این موضوع اصولگرایان درس بگیرند اما علیه دولت روحانی اقدام کردند، دولت را کوبیدند و عنوان کردند که این دولت در برجام همه امتیازها را داده است، دروغ می‌گوید و در برجام بر سر ما کلاه رفته است. بنابراین با رصد انتخابات‌های دو دهه گذشته می‌بینیم هر زمانی که فضایی به وجود آمده است مردم گفتند ما افکار و سیاست‌های شما را نمی‌خواهیم، اکنون نیز خودشان را نماینده 16 میلیون می‌دانند و می‌گویند قول می‌دهیم مطالبات آن ها را پیگیری کنیم، پیروز انتخابات ملت ایران بود و ما در دهان آمریکا زدیم.

وی ادامه داد چرا این جریان تن به یک گفت‌وگوی درست نمی‌دهد و همچنان تابع همان ادبیات قبلی است، در واقع نسلی بوجود آمده است که حرف‌های شما را قبول ندارد.

این سخنان با تشویق دانشجویان همراه بود.

در ادامه این مناظره محمدعلی رامین اظهار داشت: خیلی سال‌های قبل فیلمی دیدم که دو برادر بودند، یکی کارهای خوب انجام می‌داد و دیگری جادوگری می‌کرد و با تشویق مواجه می‌شد، همیشه این سوال برایم مطرح بود که چرا مردم برای کسی که حرف درست می‌زند تره هم خورد نمی‌کنند، در واقع هر کسی که بتواند جماعت را گیج کند برایش کف و سوت می‌زنند. اگر به اقیانوس آرام بنگرید گاهی دچار موج می‌شود اما در بطن دریا یک جریان آرام همیشه در حال حرکت است، در واقع در عرصه سیاسی جامعه نیز جریان اصولگرا آرام و مستمر در حال حرکت است اما ما فقط کف‌های روی آب را می‌بینیم.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم خاطرنشان کرد: آقای زیباکلام در دفاع از آمریکا و انگلیس تبحر دارد، باید به نظام جمهوری اسلامی از نظر آمریکایی‌ها نگاه کنیم، ایران از منظر آنها کشوری مانند ایالت‌هایی دیگر آمریکا بود و انقلاب اسلامی ایران برای اصلاح نظام سلطه و ظالمانه ایجاد شد. اکنون ایران نه فقط مستقل شده است بلکه سایر مناطقی را که در دست آمریکایی‌ها در منطقه بوده را یکی یکی از دست آن‌ها خارج می‌کند و این موضوعی است که آمریکایی‌ها می‌بینند و عصبانی می‌شوند.

وی گفت: در انتخابات یک روحانی دیدگاه‌هایش مخالف با آمریکا بود، نظام جمهوری اسلامی ایران با انتخابات همه را در پای کار آورد تا بین دو روحانی مخیر شوند که یکی اسم‌‎اش روحانی بود و دیگری به لحاظ مرام و ادب روحانی بود. اما یکی از این دو بدون اینکه جوانان را درگیر احساسات و دو قطبی کردن کند رقابت ‌کرد، یکی از این نامزدها دو قطبی جنگ و صلح را تحمیل کرد یعنی اگر من باشم صلح می‌شود و اگر دیگری باشد جنگ می‌شود.

زیباکلام هم گفت: برایم دشوار است اما مجبورم بگویم شما دانشگاهی هستید و می‌دانید که برای به دست آوردن مرتبه استادی باید ابتدا مربی، استادیار و دانشیار شوید اما به دست آوردن مرتبه استادتمامی در دانشگاه تهران بسیار سخت است و اگر کسی چنین مرتبه‌ای را به دست آورد حتما به او احترام بگذارید شرمنده‌ام باید بگویم علی‌رغم تمام اینها من یک کلمه حتی از صحبت‌های آقای رامین را نفهمیدم.

این سخنان با تشویق تعدادی از دانشجویان مواجه شد.

زیباکلام ادامه داد: این جوانان و این نسل در همین دانشگاه، در این نظام آموزش و پرورش، بین این مطبوعات و پای این تلویزیون بزرگ شدند و اندیشه سیاسی، دیدگاه‌ها و امیال‌شان با بخشی از حاکمیت که ما به آن‌ها اصولگرا می‌گوییم منطبق نیست و هر بار که فرصت به دست آوردند این را نشان دادند. اصلا همه این افراد منحرف هستند و من نیز در راس منحرف‌ها هستم باید سوال کرد که چه شد ما منحرف شدیم اکنون می‌گویید به دلیل شبکه‌های اجتماعی و تلگرام است، در دوم خرداد 76 که اینترنت و تلگرام نبود چرا با صورت به زمین خوردید؟هر جایی که جوانان مطابق فکر شما بودند به آن‌ها جوانان انقلابی که نور ایمان از صورت‌شان می‌ریزد گفتید و هر جایی که مطابق فکر شما نبودند آنها را فریب‌خورده و از راه به در رفته ‌دانستید، تکلیف جوانان چیست. اگر کسی برای شما کف بزند می‌شود غلیان احساسات و اگر برای دیگری کف بزند می‌شود بی‌خود، ملاک و معیار در این کشور چیست؟

رامین هم اظهار داشت: باید اشاره کنم که سال 1313 انگلیسی‌ها در دولت رضاخان دانشگاه تهران را تاسیس کردند تا برای خودشان نیروی انسانی تربیت کنند. در واقع نظام جمهوری اسلامی در ایران برخلاف نظام سیاسی در غرب دچار یک تعارض است، در غرب ابتدا نظام آموزشی مدونی ایجاد می‌شود تا اندیشه‌هایی را رشد دهد و بعد نظام سیاسی ایجاد می‌شود، اما در جمهوری اسلامی نظام حاکم، نظام آموزشی جدیدی را تاسیس نکرد و همان نظام آموزشی که توسط انگلیسی‌ها ایجاد شد را ادامه داد.آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها حامی مطلق رژیمی هستند که حتی به ملت‌شان اجازه ندادند یک بار پای صندوق‌های رای بیایند و همین‌ها با تمام عناصر در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند.

وی تصریح کرد: هدف غربی‌ها این است که در ایران انتخابات برگزار نشود و هرکس که قانون کشور را بشکند مورد حمایت آنها واقع می‌شود، هر کس که رای 40 میلیون را زیر سوال ببرد و مردم را به خیابان‌ها بکشاند.

این سخنان رامین با شعارهایی از سوی دانشجویان مبنی بر اینکه «پیام ما روشن حصر باید بشکند» مواجه شد.

رامین افزود: من هم طرفدار شکستن حصر هستم، بنده می‌گویم حصر ملت ایران باید بشکند. افرادی درون نظام مورد اعتماد واقع شدند و در جریان انتخابات قرار گرفتند اما به رای مردم تمکین نکردند قانون را شکستند و مورد حمایت اوباما و وزیر امور خارجه‌اش قرار گرفتند، در خواست کردند که ملت ایران در محاصره و تحریم قرار گیرند و ایران به محاصره دشمن در آمد، من نیز معتقد به شکستن حصر و تشکیل دادگاه هستم.

در ادامه زیباکلام خاطرنشان کرد: صورت مساله روشن است، رضاخان که آدمی بی‌سواد بود دانشگاه را ایجاد کرد اما 40 سال است که می‌گویید آمریکایی‌ها جنایات زیادی را انجام دادند و می‌گویید که در دوران شاه صنایع و کارخانجات ما وابسته بود، اما بگویید که از انقلاب و بعد از 22 بهمن 57 چند کارخانه و صنایعی که عامل وابستگی ایران بود را تعطیل کردید، نه تنها یک کارخانه را هم تعطیل نکردید بلکه توسعه نیز دادید. اگر اعلامیه‌های قبل از انقلاب را در روزنامه‌ها نگاه کنید و به اعلامیه راهپیمایی روز تاسوعا بنگرید می‌بینید که خواسته معترضان، آزادی کلیه زندانیان سیاسی بود. مصاحبه‌های امام(ره) در پاریس را اگر نگاه کنید می‌بینید که امام می‌گوید که می‌خواهد با مخالفان، مارکسیست‌ها و … چگونه برخورد ‌کند، پاسخ‌های امام را ببینید، درد ما که انقلاب کردیم این موضوعات بود و ما چاره‌ای نداریم جز این که نظام اسلامی را روی ریل اصلی آن برگردانیم. همه مراکز علمی باید از علوم طبیعی و مهندسی که فرآورده‌های جامعه بشری هستند برخوردار باشند، همین علوم را غربی‌ها از مسلمانان فرا گرفتند، اما نظام دموکراسی بیش از 300 سال در غرب سابقه دارد، شما باید ببینید که از چه نوع آزادی نام می‌برید شما استبداد جهانی را نادیده می‌گیرید و یک کلام هم درباره استبداد جهانی سخن نمی‌گویید.

رامین خاطرنشان کرد: یک کاندیدا در انتخابات حرف از آزادی و قانون می‌زند در حالی که قانون برای همه یکسان است و این فریب است.

وی با اشاره حوادث سال 88 و در پاسخ به دانشجویی که گفت «رئیس جمهور به کسانی که به او رای ندادند خس و خاشاک نمی‌گوید»، عنوان کرد: رئیس جمهور پیشین در میدان ولی‌عصر گفت «40 میلیون رای دادند، حالا چهار نفر خس و خاشاک می‌خواهند رای ملت را بشکنند»، نگفت چند میلیون نفر.

پس از این زیباکلام درباره حوادث سال 88 گفت: این حوادث باید توسط یک جمع منصف و بی‌طرف مورد رسیدگی قرار بگیرد، تاکنون که هشت سال از این اتفاق می‌گذرد چنین اقدامی صورت نگرفته است، هر چه شنیدیم صحبت‌های یک طرف ماجرا بوده است، در طول این هشت سال حتی هشت دقیقه نیز به طرف مقابل فرصت ندادیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ابراز عقیده کرد: حصر نه قانونی، نه انسانی و نه اسلامی است، اگر فشار افکار عمومی به روحانی باشد شاید روحانی مجبور شود هر از گاهی از حصر صحبت کند اما اگر نباشد به روی خودش هم نخواهد آورد.

رامین هم گفت: کلینتون با وجود اینکه آرای او در انتخابات آمریکا از ترامپ هم بیشتر بود اما به دلیل سیستم آمریکا در انتخابات، رئیس جمهور نشد و دیدیم که نه ماجراجویی و نه اعتراضی صورت گرفت که حیثیت ملتش در جهان مخدوش شود و نه کسی به خیابان‌ها آمد.

یکی از دانشجویان حاضر در جلسه خطاب به رامین گفت: شما اخبار را دنبال نمی‌کنید در پی انتخابات آمریکا تجمعاتی صورت گرفت اما کسی مردم را در خیابان نزد.

رامین گفت: غربی‌ها دچار سردی دموکراسی و فرسودگی نظام مردم سالاری شدند اگر مردم به این نظام اعتماد نداشته باشند هرگز رای نمی‌دهند.

او درباره سند 2030 نیز گفت: دولت نیمه شهریور ماه سال گذشته این سند را به صورت محرمانه ابلاغ کرده است و در آن آنچه که برای آینده شما خطرناک است را پذیرفته، تعاریف مفاهیمی مانند خانواده در کشور ما با آنان متفاوت است و تعاریف این مفاهیم طبق سند است نه طبق کشوری که می‌خواهد آن را اجرا کند.

پس از این زیباکلام گفت: یکی از پدیده‌های واقعی در این انتخابات سقوط اخلاق بود، درست در شب انتخابات عوام‌فریبی‌های صورت گرفت و عده‌ای گفتند که مدرک دکتری رئیس جمهور قلابی است، چطور شد که شب انتخابات متوجه شدید. شما می‌گویید این سند 2030 شش یا هشت ماه قبل ابلاغ شده شما آقای منصف، عابد و زاهد در شب انتخابات یاد این موضوع افتادید، این همه جانماز آب می‌کشید، از غربی‌ها حداقل اخلاق را یاد بگیرید.

 

 

مدل های آرایش ابرو

خشکی واژن

طالع بینی سال 2017

دانلود گوگل پلی استور اندروید

فال عطسه

فال حافظ اصلی



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yeklink

 


باید برای کودکان سالن سینمای اختصاصی داشته باشیم/ سینمای کودک نباید فراموش شود

سینماپرس: بیژن بیرنگ در خصوص برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: ما باید برای کودکان سالن سینمای اختصاصی داشته باشیم و مدارس نیز، دانش آموزان را به سمت سینما سوق دهند و او را برای تماشای فیلم به سینما ببرند. تهیه کننده فیلم کودک نیز باید درصدد ساختن فیلمی سودآور باشد، چون سینما یک صنعت است..

بیژن بیرنگ، نویسنده و کارگردان، در گفت و گو با سینماپرس درخصوص چگونگی نزدیک شدن فیلمساز به زبان و دنیای کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: باید بتوان با مخاطب ارتباط برقرار کرد، چون اصل و پایه کار رسانه بر مبنای برقراری ارتباط و هدف قرار دادن مخاطب است.

وی ادامه داد: این برقراری ارتباط برای مخاطب کودک پیچیده‌تر می‌شود و برای ساختن فیلمی در ژانر کودک نیاز به مطالعه و تحقیق داریم و نمی‌توانیم بدون علم و آگاهی از این فضا فیلم بسازیم. بلکه برای ساخت فیلم، در این گونه سینمایی باید راجع به بازار فیلم و مخاطب شناسی تحقیق و بررسی داشته باشیم.
بیرنگ گفت: اما نکته مهم‌تر نیازسنجی است. باید ببینیم که بچه ها نیازمند شنیدن و تماشای چه مسائلی هستند تا بر مبنای نیاز آنها، مسائلی را برایشان بازگو کنیم. رسیدن به این نقطه هم تنها با تحقیق و مطالعه میسر می شود.
این کارگردان در خصوص وضعیت این روز های سینما کودک اظهار داشت: در حال حاضر سینما کودکی وجود ندارد و وقتی که کودک حتی سالن سینما هم ندارد، ما چگونه می توانیم برایش فیلم نشان دهیم.
وی در خصوص راهکار حل این مشکل گفت: ما باید برای کودکان سالن سینمای اختصاصی داشته باشیم و مدارس نیز، دانش آموزان را به سمت سینما سوق دهند و او را برای تماشای فیلم به سینما ببرند. تهیه کننده فیلم کودک نیز باید درصدد ساختن فیلمی سودآور باشد، چون سینما یک صنعت است..
بیرنگ گفت: توجه به این نکته هم ضروری است که فیلم کودک، تنها به مخاطب خردسال محدود نمی‌شود و می‌تواند در آن مشترک‌سازی اتفاق بیفتد، یعنی می‌توان فیلمی را برای خانواده ساخت و از جمله نمونه‌های موفق این چنینی می‌توان سری فیلم‌های “هری پاتر” را نام برد که مخصوص خانواده ساخته شده است و ساختن آثار این چنینی می تواند به رونق سینمای کودک کمک کند.
وی در خصوص نقش آموزش و پرورش در بهبود وضعیت سینمای کودک گفت: سال‌ها است که خواستیم، آموزش و پرورش و ارگان‌های دیگر را درگیر این مسائل کنیم، ولی در عمل این اتفاق نمی‌افتد و نگاه تربیتی فیلمساز های کودک با نگاه تربیتی آموزش و پرورش مقابل هم قرار دارد و این اختلاف سلیقه ما را دچار مشکل می کند.
این کارگردان در خصوص آینده بچه‌هایی که در کودکی فیلم بازی می کنند گفت: این که بازیگران کودک بعد از دوران بلوغ بتوانند در سینما بمانند و ادامه دهند، به فیزیک و شرایط خانوادگی و اجتماعی آنها مربوط می شود و خیلی از هنرپیشه های کودک آینده موفقی داشتند و بسیاری از آن ها نیز حذف شدند.
بیرنگ ادامه داد: سینمای کودک نباید فراموش شود و هر سال در نزدیکی برگزاری جشنواره دوباره یادآوری شود، نگاه ما به مقوله کودک باید عوض شود و نسبت به چیزی که می خواهیم بسازیم، بازار سنجی درستی داشته باشیم؛ نباید اول فیلم را تولید کنیم و بعد به فکر فروش آن باشیم.
وی در پایان گفت: از فیلم کودک و فیلم سازی در این ژانر باید حمایت شود و کارگردانان باید به این باور برسند که تولید فیلم کودک مقرون به صرفه است.

 

 

کلمات کلیدی : این بیرنگ وی ? آثار آموزان آموزش آن آنها آنها، آگاهی آینده اتفاق اجتماعی اختصاصی اختلاف ادامه ارتباط ارگان‌های از است است است است وی اصل اظهار اما او اول این با بازار بازگو بازی بازیگران باشد، باشیم باشیم؛ باور باید بایدبرایکودکانسالنسینمایاختصاصیداشتهباشیمسینمایکودکبایدبرایکودکانسالنسینمایاختصاصیداشتهباشیمسینمایکودک ببرند ببینیم بتوان بتوانند بدون بر برای برایش برایشان برد بررسی برسند برقرار برقراری برگزاری بسازیم بسازیم، بسیاری بعد بلوغ بلکه بمانند به بهبود بچه بچه‌هایی بیرنگ بیرنگ، بیفتد، بیژن تا تحقیق تربیتی تماشای تنها تهیه تواند توانیم توجه تولید جشنواره جمله حاضر حال حتی حذف حل حمایت خانواده خانوادگی خردسال خصوص خواستیم، خواهیم خیلی داد دادن دارد داریم داشت داشتند داشته دانش در درخصوص درستی درصدد درگیر دنیای دهند دهند، دهیم دوباره دوران دچار دیگر را راجع راهکار رسانه رسیدن روز رونق زبان ساخت ساختن ساخته سازی سال سالن سال‌ها سری سلیقه سمت سنجی سودآور سوق سینما سینماپرس سینمای سینمایی شدن شدند شده شرایط شناسی شنیدن شود شود، صرفه صنعت ضروری علم عمل عوض فراموش فروش فضا فکر فیزیک فیلم فیلم، فیلمساز فیلمی فیلم‌های قرار ما مبنای محدود مخاطب مخصوص مدارس مربوط مسائل مسائلی مشترک‌سازی مشکل مطالعه مقابل مقرون مقوله مهم‌تر موفق موفقی می میسر می‌توان می‌تواند می‌شود نام نباید ندارد ندارد، نزدیک نزدیکی نسبت نشان نقش نقطه نمونه‌های نمی‌افتد نمی‌توانیم نمی‌شود نوجوان نوجوانان، نویسنده نکته نگاه نیاز نیازسنجی نیازمند نیز نیز، ها های هدف هر هری هستند هم هنرپیشه و وجود وضعیت وقتی ولی پاتر پایان پایه پرورش پیچیده‌تر چنینی چه چون چگونه چگونگی چیزی ژانر کار کارگردان کارگردان، کارگردانان کرد، کمک کند کنند کننده کنیم کنیم، که کودک کودک، کودکان کودکی گفت گو گونه یادآوری یعنی یک

 

مجله اینترنتی

مدل مبلمان های شیک

قارچ خور اندروید

دانلود سریال گریم با دوبله فارسی

قرص ضد استرس

فال امروز



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yeklink

 

سایت خبری ملکانه  :

شرایط ازدواج موقت برای دختر باکره و مرد متاهل

از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد و اگر زن یا دختری در خواست مردی را برای ازدواج موقت رد کند مرتکب گناهی نشده است. در ادامه شرایط لازم ازدواج موقت برای دختر باکره، مرد متاهل و غیره را گردآوری کرده ایم، برای دانستن این شروط با ملکانه همراه باشید.

 

سوال: اگر زنی در یک بازه زمانی با دو مرد صیغه‌ی محضری کرده باشد چه حکمی دارد و از نظر قانون چه مجازاتی برای آن زن تعیین می‌شود؟

موضوع مورد پرسش از دو جنبه شرعی و حقوقی قابل بررسی است:

الف. دیدگاه شرع: این زن از نظر شرعی مرتکب حرام شده و اگر با مرد دوم، رابطه جنسی برقرار کرده باشد، زناکار  محسوب شده که بنابر نظر اکثر فقها – علاوه بر اجرای حد شرعی – بر آن مرد حرام ابدی می‌شود.

ب. از نگاه قانون و حقوق: از دیدگاه قانون و حقوق، کارهای افراد در دو جنبه حقوقی و کیفری مورد بررسی قرار می‌گیرد  که قانون مدنی عهده‌دار بیان احکام از جهت صحت و بطلان و حرمت و حلیت است. و قانون مجازات، عهده‌دار بیان احکام کیفری و مقدار و نوع مجازات و…، است.

از این‌رو ماده 1050 قانون مدنی نسبت به صحت و بطلان چنین عقد و حکم حرمت آن سخن گفته و چنین مقرر داشته: «هر کس زن شوهردار را با علم به وجود علقه زوجیت و حرمت نکاح و یا زنی را که در عده طلاق یا در عده وفات است با علم به عده و حرمت نکاح برای خود عقد کند عقد باطل و آن زن مطلقاٌ بر آن شخص حرام مۆبد می‌شود».
اما حکم کیفری و مجازات این زن که با داشتن شوهر، خود را به عقد شخص دیگر در آورده مطابق ماده 644 قانون تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، حبس از شش ماه تا دو سال و یا از سه تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌باشد.

هم‌چنین کسی که او را برای مرد دوم عقد کرده اگر عالم به شوهردار بودن یا در عده بودن زن بود، به استناد ماده 643، همان قانون به حبس از شش ماه تا سه سال ‌یا از سه میلیون تا هیجده میلیون ریال جزای نقدی و تا 74 ضربه ‌شلاق محکوم می‌شود و اگر دارای دفتر ازدواج و طلاق یا اسناد رسمی باشد برای همیشه از تصدی دفتر ممنوع خواهد گردید.

حال اگر این زن با شخص دوم، رابطه جنسی برقرار کرده باشد، مجازاتش در ماده 225 و 230 قانون مجازات بیان گردیده که در صورت محصنه بودن زن در حال زنا، به استناد ماده 225 قانون مجازات اسلامی؛ مجازاتش رجم و در صورت عدم امکان اجرای رجم با پیشنهاد دادگاه صادر کننده حکم قطعی و موافقت رئیس قوه قضائیه چنانچه جرم با بینه ثابت شده باشد، موجب اعدام زانی محصن و زانیه محصنه است و در غیر این‌‌صورت موجب صد ضربه شلاق برای هر یک می‌‌باشد. و اگر زنایش محصنه نباشند، به استناد ماده 230 قانون مجازات اسلامی، مجازاتش صد ضربه شلاق است.
سوال: شرایط ازدواج موقت کدامند؟
از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت امری اختیاری بوده و حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد.  ازدواج موقت به ازدواجی گفته می شود که بین زن و مردی که هیچ مانعی از ازدواج نداشته باشند و با رضایت طرفین، همراه مهر معین تا زمان مشخصی عقد ازدواج بسته شود. این نکاح طلاق ندارد و زن و شوهر با اتمام وقت خود به خود از هم جدا می شوند. [1]

از نظر اسلام صحت ازدواج دایم و موقت دارای شرایطی است، ما در اینجا بعضی از آنها را ذکر می کنیم:

1. خواندن صیغه عقد (تنها راضی بودن زن و مرد کافی نیست بلکه به همراه انشاء الفاظ خاص باشد).

2. به احتیاط واجب صیغه عقد باید به عربی صحیح خوانده شود. و اگر خود مرد و زن نتوانند صیغه را به عربی صحیح  بخوانند به هر لفظی که صیغه را بخوانند صحیح است، و لازم هم نیست که وکیل بگیرند اما باید لفظی بگویند که معنای “زوّجت” و “قبلت” را بفهماند.

3. تعیین مهریه و نام بردن آن در موقع عقد.

4. کسی که صیغه را می خواند بالغ و عاقل باشد.

5. دختری که به حد بلوغ رسیده و رشیده است یعنی مصلحت خود را تشخیص می دهد اگر بخواهد شوهر کند چنانچه  باکره باشد باید از پدر یا جد پدری خود اجازه بگیرد، ولی اگر باکره نباشد در صورتی که بکارتش بوسیله شوهر کردن از بین رفته باشد اجازه پدر و جد لازم نیست.

6. زن در زمان اجرای عقد موقت، به عقد دائم یا موقت در حباله نکاح کس دیگری درنیامده باشد (همسر شخص دیگری  نباشد) و نیز در حال عده عقد دائم یا موقت فرد دیگری نباشد.

7. زن و مرد به ازدواج راضی باشند و از روی اجبار و اکراه وادار به ازدواج نشده باشند. [2]

8. همچنین زن هنگامی که می خواهد به عقد مردی در آید، اگر قبلا در عقد دیگری بوده و طلاق گرفته یا مدت عقد  موقتش به سر آمده، مدت عده ی خود را نیز گذرانده باشد.

9. شرط دیگر آن است که زن زمانی که در عقد دیگری بوده، با مردی که قصد دارد در آینده با او ازدواج کند، زنا نکرده باشد؛ زیرا اگر مردی با زن شوهرداری زنا کند برای همیشه آن زن بر او حرام می شود. [33]

بنا براین از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد و اگر  زن یا دختری درخواست مردی را برای ازدواج موقت رد کند مرتکب گناهی نشده است.

 

پی نوشتها:
[1] اقتباس از پاسخ اجمالی سۆال 844 (سایت اسلام کوئیست: 915) (جواز ازدواج موقت)
[2] توضیح المسائل مراجع، ج 2، از ص 449 تا 460؛ تحریر الوسیله، ج 2، ص 701 تا 707 و نیز از ص 734 تا 736.
[3] اقتباس از سۆال 961 (سایت اسلام کوئیست: 1099) ( ازدواج مجدد بعد از ازدواج موقت ) و سۆال 475 (سایت اسلام کوئیست: 516) (ازدواج موقت(متعه) و شرایط آن)

منابع:
سایت اسلام کوئیست
توضیح المسائل مراجع، ج 2
تبیان
ملکانه

 

کلمات کلیدی : [] از اما تبیان توضیح سایت سوال ملکانه ( (ازدواج (تنها (جواز (زن (سایت (همسر ) [] [] از [] بنا «هر ، ؛ آمده، آن آن) منابع آنها آورده آید، آینده ابدی اتمام اجازه اجبار اجرای اجمالی احتیاط احکام اختیاری ادامه ارسال از ازدواج ازدواجی است است پی است از است الف است، استناد اسلام اسلامی، اسلامی؛ اسناد اعدام افراد اقتباس الفاظ المسائل الوسیله، اما امری امکان انشاء او اکثر اکراه اگر اگر  ایم، این اینجا این‌رو این‌‌صورت با بازدارنده، بازه باشد باشد باشد) باشد  باشد، باشد؛ باشند باشید سوال باطل بالغ باکره باکره، باید بخوانند بخواهد بر برای براین بردن بررسی برقرار بسته بطلان بعد بعضی بفهماند بلوغ بلکه بنابر به بود، بودن بوده بوده، بوسیله بکارتش بگویند بگیرد، بگیرند بیان بین بینه تا تحریر تشخیص تصدی تعزیرات تعیین توسط توضیح ثابت ج جد جدا جرم جزای جنبه جنسی جهت حال حباله حبس حتماً حد حرام حرمت حقوق حقوق، حقوقی حلیت حکم حکمی خاص خبری خواست خواند خواندن خوانده خواهد خود دائم دادگاه دارای دارد داشتن داشته دانستن دایم دختر دختری در درخواست درنیامده دفتر دهد دو دوازده دوم دوم، دیدگاه دیگر دیگری ذکر رئیس را رابطه راضی رجم رد رسمی رسیده رشیده رضایت رفته روی ریال زانی زانیه زمان زمانی زن زنا زنا، زناکار زنایش زنی زوجیت زوّجت زیرا سال سایت سخن سر سه سۆال شخص شده شرایط شرایطی شرط شرع شرعی شروط شش شلاق شود شوند شوهر شوهر، شوهردار شوهرداری ص صادر صحت صحیح صد صورت صورتی صیغه صیغه‌ی ضربه طرفین طرفین، طلاق عاقل عالم عدم عده عربی عقد عقد علاوه علقه علم عهده‌دار غیر غیره فرد فقها قابل قانون قبلا قبلت قرار قصد قضائیه قطعی قوه لازم لفظی ما ماده مانعی ماه متاهل متاهل از مجازات مجازات، مجازاتش مجازاتی مجازات‌های مجدد محسوب محصن محصنه محضری محکوم مدت مدنی مراجع، مرتکب مرد مرد) مردی مشخصی مصلحت مطابق مطلقاٌ معنای معین مقدار مقرر ملکانه ملکانهشرایط ممنوع مهر مهریه موافقت موجب مورد موقت موقت(متعه) موقت) موقت، موقتش موقع مۆبد می میلیون می‌باشد هم‌چنین می‌شود می‌شود ب می‌شود» می‌شود؟ موضوع می‌گیرد می‌‌باشد نام نباشد نباشد نباشد) نباشند، نتوانند ندارد نداشته نسبت نشده نظر نقدی نوشتها نوع نکاح نکرده نگاه نیز نیست نیست هر هم همان همراه همچنین همیشه هنگامی هیجده هیچ و و، واجب وادار وجود وفات وقت ولی وکیل پاسخ پدر پدری پرسش پیشنهاد چنانچه چنین چه کارهای کافی کدامند؟ کردن کرده کس کسی کند کند، کننده کنیم که کوئیست کیفری گذرانده گردآوری گردید حال گردیده گرفته گفته گناهی ی یا یعنی یک ‌شلاق ‌یا –

 

مدل مبلمان های شیک

بهنوش طباطبایی بعد از طلاق

دانلود بازی Dead Age

تبیان

دکوراسیون اتاق خواب

فال انبیا



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()